rasidat


Kayıt Tarihi:
29 Ocak 2019
İletişim:
En son girdiği entryler
görüntü de ekrana gelmeyince baygınlık mı geçirdi birbirlerine mi girdiler belli değil
(0) (0)
rasidat 01.10.2020 16:38

Bu kadın modacı mı da moda programında jüri oluyor.. Karman çorman ettiniz iyice

(0) (0)
rasidat 10.02.2020 15:02

bunlar bir zamanalr ne kadar da ünlülerdi ee bir yaştan sonra sosyal mecralarda varolmak da kolay değil çoluk çocukla yarışmak gerekiyor.

(0) (0)
rasidat 24.01.2020 15:03

allah rahmet etsin onu hep iyi oyunculuğuyla hatırlayacağız.

(0) (0)
rasidat 14.01.2020 09:53

Benim merak ettiğim şey şu; Bu ekranların görüş açısı nasıl olacak? Tamam uçağa veya herhangi bir yere taktın eyvallah ama görüş açısı çok önemli

(0) (0)
rasidat 03.01.2020 10:30

Beren Saat, Atiye dizisinde özel güçleri olan bir kadına hayat verecek. Şengül Boybaş’ın kaleme aldığı Dünyanın Uyanışı isimli eserden esinlenilerek oluşturulan dizide Atiye’nin mistik hikayesi konu alınacak. 

(0) (0)
rasidat 17.11.2019 21:38

Neredeyse 6 asgari ücretlinin birer aylık maaşı var o ayaklarda. Adalet mi ulan bu? 

(0) (0)
rasidat 14.11.2019 23:32

Yaşlı bunak yemiş kafayı. Gündem olacak yer arıyor

(0) (0)
rasidat 07.10.2019 21:38

Biz de her yerini açmaya meraklı kadınlardan nefret ediyorum. Aaaa sen gibi mesela...

(0) (0)
rasidat 14.08.2019 20:46

Bu pozları neden verir ki insan? Ben böyle bi poz verirken utanırdım açıkcası

(0) (0)
rasidat 03.07.2019 11:36

En çok beğenilen entryleri

Sonra neden mahallelerde herkes kendi adaletini kendisi uygulamaya kalkıyor falan deniliyor. Hep mahalle bakkalından ötrü...

(0) (0)
rasidat 20.02.2019 09:56

Çok yerinde bir tespit olmuş. Ne ırkçılığı var bunda anlamadım

(0) (0)
rasidat 10.04.2019 22:34

Ya kardeşim netflix mi satın alalım digiturk mü alalım birde PUHU filan yerliler var hangi birine nasıl bütçe dayansın mecburen farklı yollardan izlmeye çalışıyoruz

(0) (0)
rasidat 16.04.2019 12:33

keşke hiç sezon finali yapmasa

(0) (0)
rasidat 25.04.2019 10:30

Adam gibi adam! Ekrandayken o sıcaklığı hissettirebilen nadir insanlardan biri. Kanseri yeneceğine yürekten inanıyorum. Seni seviyoruz.

(0) (0)
rasidat 04.02.2019 23:00